Uitslag fotowedstrijd 2021

Tijdens de Nationale Monumentdagen in September jongstleden waren de 4 molens verlicht. Dit gebeuren was in het nieuws gebracht via diverse kanalen waaronder een mooi artikel in “het Hart”van Zuidplas. Via een fotowedstrijd hoopten we op extra belangstelling vanuit de lokale bevolking en omstreken. Het was een groot succes. Vooral op zaterdag avond was het een gezellige drukte. De winnaars hebben ondertussen hun prijzen in ontvangst mogen nemen. Eerste prijs was voor Jolanda Bakker. Haar foto is afgebeeld bij dit bericht. De tweede prijs ging naar William Ista en de 3e prijs naar “Peer”. Suzanne Vermulm ontving een eervolle vermelding met haar super originele foto, genomen door het scherm van een scooter.